1. Ne pijete dovolj vode

 Ali ste vedeli, da je žeja lahko znak, da ste že dehidrirani? Ste vedeli, da so poleg žeje še drugi simptomi dehidracije? Naprimer glavobol, vrtoglavica, neelastična koža? Dve tretjini naših teles sta sestavljeni iz vode, zato ni presenetljivo, da moramo piti veliko tekočine, da bi ohranili te ravni. Seveda, da čutimo, da smo žejni in da moramo nekaj popiti, ni nujno vzrok za zaskrbljenost. Vendar pa moramo našemu telesu zagotoviti, da ima dovolj tekočine. To je ključnega pomena pri ohranjanju ravni naše energije, zdravih organov, razstrupljanja telesa in izboljšanju prebave. Voda je ključnega pomena tudi za ohranjanje čiste in zdrave kože.

Vodite evidenco o tekočini, ki jo pijete, da boste videli količino vode, ki jo porabite. V steklenici in na svoji mizi hranite steklenico vode in redno delajte požirke. Sprejemljivo je popiti vsaj 1.5 litra vode na dan, vendar pa je to povsem odvisno od tega, kakšen življenjski stil ima oseba, koliko trenira in koliko se znoji.

  1. Imate slabo držo od sedenja za računalnikom

Sedaj pozorno poslušajte tisti ljudje, ki cel dan sedite. Slaba drža zaradi sedenja za mizo ves dan, lahko povzroči hude težave s hrbtenico, glavobole, slabo cirkulacijo in zmanjšano delovanje pljuč. Številne raziskave so pokazale, da lahko podaljšana obdobja sedenja povečajo tudi možnost za rsazlična obolenja, kot so diabetes, zvišan krvni tlak in bolezni srca, tudi če ste sicer telesno aktivni.

Če želite sedeti v pravilnem položaju, potisnite boke nazaj na stol, kolikor je mogoče, tako, da sta obe stopali v celoti na tleh in da so vaše oči poravnane z vrhom zaslona. Čeprav se lahko ta položaj na prvi pogled zdi neprijeten, se bo vaše telo kmalu navadilo na to, dolgoročno pa se nam boste za naš nasvet zahvalili. Poskusite se pogosto gibati skozi ves dan, saj lahko tudi najmanjše ponovljene aktivnosti lahko znižajo zdravstvene težave, ki jih povzroča sedenje. Ko niste v pisarni, se morate, nujno, ukvarjati s telesno aktivnostjo vsaj 4-krat tedensko.

  1. Glasbo poslušate preveč na glas

Morda poslušate glasbo med vožnjo, v telovadnici ali med delom, ampak, ali kdaj razmišljate o glasbi, ki jo poslušate in s kolikšno glasnostjo jo poslušate? Če ste pogosto izpostavljeni glasbi, ki je preglasna, lahko to povzroči trajno poškodbo vašega sluha. Takšne zdravstvene napake ne boste opazili takoj, saj se težave s sluhom, ki nastanejo zaradi poslušanja glasne glasbe, razvijejo skozi čas.

Študija Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) je ocenila, da ljudje povprečno poslušajo glasbo na glasnosti 94 decibelov (da si boste lahko predstavljali, običajen pogovor je običajno okrog 60 decibelov.) Da bi si zagotovili najboljše možnosti za zaščito vašega sluha, vlagajte v nekatere slušalke, ki preprečijo hrup ob glasbi. Ti bodo blokirali hrup v ozadju, ki ga večina ljudi poskuša preprečiti s povečanjem glasnosti .

  1. Gumb za dremež naj ne bo vaš najboljši prijatelj

Gumb za dremež je najboljši prijatelj mnogih ljudi zjutraj in nekateri sploh ne razmišljajo o tem, da bi se spravili iz postelje, dokler ga ne pritisnejo vsaj petkrat. Ko se alarm vklopi, se vaše telo pripravi, da se zbudite in vstanete iz postelje. Vendar pa, ko pritisnete gumb za dremež, s tem zmedete možgane in se tako počutite bolj zaspane, kot pa, če bi vaš alarm takoj ugasnili.

Torej, nič več dremanja! Po zelo kratkem času se bo vaše telo navadilo na doslednost zbujanja ob istem času in sčasoma se bo vaše telo ta čas  zbudilo brez alarma-

  1. Zobe očistite takoj po obroku

Verjetno mislite, da je ščetkanje zob takoj po jedi prava stvar, vendar je lahko škodljiva za vaše zobe. Krtačenje kmalu po tem, ko jeste kislo ali sladko hrano, vključno s sadjem in sokovi, vam lahko to povzroči oslabljeno zobno sklenino. Kadarkoli jeste kaj kislega, to povzroči, da raven pH v ustih pade pod normalno, zato se vaša zaščita sklenine zmehča in postane ranljiva. Torej, če po kislih jedeh očistite zobe, tvegate, da odstranite zaščito sklenine.

Namesto tega očistite zobe, preden jeste kaj kislega. Usta lahko sperete z vodo takoj po tem, ko zaužijeteta živila, vendar se krtačkanja izogibajte, dokler ne mine vsaj 40 min od obroka, saj Ph potrebuje toliko časa, da se vrne v iz kislega v normalno stanje.