Rezman
Koristi joge

5 neverjetnih koristi joge za telo in duha

Ljudje v dandanašnjem svetu le še bezljamo sem in tja, hodimo v službo, skrbimo za družino in tu pa tam skušamo kakšen trenutek ujeti še zase. Posledice takšnega življenja se kažejo v naraščanju stresa in z njim povezanih bolezni, obenem pa tudi premalo naredimo zase.

Ne gibljemo se dovolj, prehranjujemo se neredno in ne pretirano zdravo. Vse kaže na to, da nam v življenju manjka nekaj organizacije in umirjenosti. Ampak kako to doseči v tem poblaznelem svetu? Ste že slišali za jogo in kakšen vpliv na človeka ima? Verjemite, da ne gre zgolj za modno muho.

1. Joga pomirja duha

Ukvarjanje z jogo nas spremeni v sami osnovi. Ker se je potrebno ob izvajanju vaj posvetiti tudi dihanju, je rezultat vsega skupaj precej večja pomirjenost s samim seboj. Mirnost v duhu pa prinaša mnogo koristi, ki so opazne tako navzven kot navznoter.

Miren duh nam omogoča večjo zbranost, ki nam koristi v službi, doma in tudi v družbi. Lažje se spopadamo s težavami in zapletenimi nalogami, ki bi nam sicer povzročale veliko stresa. Tudi reakcije v zahtevnih situacijah so mnogo bolj preudarne.

2. Proti depresiji

Ker se z izvajanjem joge naš nemiren duh umirja, to zelo pozitivno vpliva tudi na boj proti depresiji. V primeru občutka tesnobe ali depresije je joga izvrstno orodje, ki nam pomaga pretrgati okove, s katerimi smo priklenjeni na negativna čustva.

Depresija je zelo pogost pojav v svetu, kjer se nad človeka zgrinja vse več in preveč zahtev ter pričakovanj okolice. Služba, obveznosti doma, finančne težave in pritiski ter ostalo. Joga pomaga pri tem, da se s težavami mnogo lažje spopademo.

3. Boljši medsebojni odnosi

Z rednim izvajanjem joge se spremeni stanje našega duha, misli in podobe v glavi so mnogo bolj jasne, zato je to vsekakor opazno tudi naši okolici. Posledično se izboljšajo komunikacija in medsebojni odnosi, kar privede do bolj zadovoljujočega delovnega okolja in občutka splošne sprejetosti v družbi.

Medsebojni odnosi vplivajo tudi na stanje doma. Kako se bomo razumeli s partnerjem, starši in vsemi, ki nam v življenju nekaj pomenijo. Tudi otroci bodo nadvse veseli bolj umirjenih staršev, ki bodo v nekoliko bolj stresnih trenutkih znali ostati mirni.

4. Odličen spanec

Kot je v navadi pri nekaterih boleznih, ki niso zgolj ena bolezen, ampak so sestavljene iz več žarišč v telesu (npr. sladkorna), je tudi z jogo tako, da vpliva na več področij našega življenja. K sreči v pozitivnem smislu.

Joga za boljši spanec
Izvajanje joge sčasoma poskrbi za bolj kvaliteten spanec.

Z umirjanjem duha, izboljšano koncentracijo in zmanjšanjem stresa pride tudi bolj kvaliteten spanec. Ta je zagotovo izjemno pomemben za naše počutje kot tudi zdravje v celoti. Posledice premalo spanja so znane in vsekakor niso nedolžne.

5. Boljša gibljivost

Vaje pri jogi so do telesa zahtevne in vplivajo na to, da se mišice in vezi končno prebudijo ter pričnejo opravljati svoje naloge. Z boljšo gibljivostjo pride tudi popravljena drža, obenem pa izginejo določene bolečine v križu, vratu, ramah in drugje, ki so bile prisotne zaradi oslabljenih posameznih skupin mišic.

rezman